Biuro Karier UKW

Oferty pracy


Nazwa firmy / instytucji
Centrum Obsługi Biznesu
Adres
Grodzka 19
85-109 Bydgoszcz
Nazwa stanowiska
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Liczba osób
5
Termin składania podań
31.01.2019
Branża
Obsługa klienta/Call Center, Sprzedaż
Charakter pracy
stała
Lokalizacja
Polska
Wymagania

Obowiązki:
- Kontakt telefoniczny z Klientami z sektora B2B
- Telefoniczna prezentacja oferty i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Sprzedaż telefoniczna nowych produktów i usług znanego operatora
- Przedłużanie umów stałym Klientom
- Współpraca długofalowa w opiece posprzedażowe
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji z zakresu specyfiki branży

Opis wykonywanych zadań

Wymagania:
- Komunikatywność
- Predyspozycje sprzedażowe, umiejętności prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktu i pozytywne nastawienie
- Samodzielność i skuteczność w działaniu
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność obsługi komputera
- Minimum średnie wykształcenie
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta będzie dodatkowym atutem

Warunki zatrudnienia

Firma oferuje:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy jak również podnoszące kwalifikacje w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta
- Narzędzia potrzebne do wykonywania powierzonych obowiązków, w tym oprogramowanie, bazę danych teleadresowych Klientów biznesowych
- Nowocześnie wyposażone stanowisko pracy
- Miesięczny okres szkolenia wdrożeniowego (szkolenie stanowiskowe)
- Certyfikowane szkolenie z zakresu technik sprzedażowych, negocjacji i obsługi Klienta
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (okres szkolenia + okres próbny)
- Przedłużenie współpracy w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)
- Atrakcyjnie wynagrodzenie: stała gwarantowana podstawa + premia uzależniona od wyników i zaangażowania (premia od każdej aktywnej sprzedanej sztuki)
- Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- Dogodną lokalizację w centrum miasta
- Przyjazną atmosferę pracy + wsparcie doświadczonego zespołu i koordynatora zespołu sprzedażowego

Prosimy o dopisanie w Państwa aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922.)”.

Administratorem podanych dobrowolnie danych jest Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o. s.k.a. z siedzibą w Bydgoszcz 85-109, ul. Grodzka 19. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Kliknięcie przycisku aplikowania oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o. s.k.a. z siedzibą w Bydgoszcz 85-109, ul. Grodzka 19 zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 922.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Sposób kontaktowania
Osoba do kontaktu
ewelina.kurek@e-cob.pl